Alla inlägg den 4 december 2009

Av Erica - 4 december 2009 23:00


Det var inte meningen att jag skulle köpa tre nya nagellack idag. Det bara blev så.


Av Erica - 4 december 2009 19:30


Häromdagen, när jag var i Göteborg, missade jag precis spårvagnen hem från stan. Jag var tvungen att vänta i fem minuter. Sedan kom nästa spårvagn. Man överlever.


Nu är jag i Uppsala och jag missade precis bussen hem till mina föräldrar från stan. Jag var tvungen att vänta i tjugo minuter på nästa buss. Mina axlar höll på att krossas av den tunga ryggsäcken. Tänk vad olika det kan vara.


Inte blir det bättre av att bussen som går ända hem till mina föräldrar slutade gå för dagen, en kvart innan jag kom till hållplatsen. Jag var alltså tvungen att vänta i tjugo minuter på en buss som inte ens går ända fram. Men det kan vara värre. Senare på kvällen går denna buss bara varje halvtimme.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards