Alla inlägg den 6 december 2009

Av Erica - 6 december 2009 18:15


Nu har jag varit på den julfest min syster har berättat om varje år. Vårt företag bjöd på julbord och underhållning för oss och våra respektive. Men framförallt fick jag chansen att träffa alla inom företaget som jag bara har pratat i telefon med, men inte vet hur de ser ut.


Det viktigaste är att jag har träffat VD:n på företaget nu också. Jag var ganska nervös innan, men han var inget att vara rädd för. Det känns bra att både han och jag har fått ett ansikte att koppla till våra namn nu.


Sammanfattningsvis känns det som att jag fick mer ”jobbat” än festat på julfesten, genom att skapa kontakter och visa upp mig, men det gör inget. De flesta på företaget är äldre än mig och min syster, så vi har väl inte riktigt samma uppfattning om hur man festar ändå. Det var trevligt i alla fall.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards