Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Erica - 14 oktober 2009 22:30


Ligger och kollar på True Blood på SVT 1. Det är inte en repris egentligen, men SVT ligger så långt efter de avsnitt jag har sett nedladdade från när de visades i USA, att det nästan känns lite nostalgiskt. ”Jag minns när jag såg det här avsnittet, en gång för länge sedan.” tänker jag ungefär.


Det blir troligen ännu mer nostalgiskt av att Totte inte är här. ”Jag minns en gång i tiden då jag bodde ihop med Totte och vi tittade på True Blood en gång i veckan, mysigt uppkrupna i soffan tillsammans.” tänker jag och tycker att det är tråkigt att det är länge sedan nu. Men förhoppningsvis får jag flytta hem till Göteborg och mysa med Totte i soffan varje dag igen snart. Helst med nya avsnitt av True Blood.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards