Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Erica - 23 oktober 2009 22:15


Nu när jag har fastnat i Idol-träsket vill jag inte ta mig ur det. Jag är jättenyfiken på vem som åker ut och jag vill absolut se mina favoriter sjunga på fredagskvällarna. Trots att jag vill titta så är jag inte helt nöjd när jag tittar. Jag önskar att det inte skulle sändas så mycket Idol på fredagarna. För jag orkar inte titta på TV hela kvällen, men jag vill se allt som sänds.


Idag var jag jättetrött när jag kom hem från jobbet och i princip färdig att gå i säng på en gång. Men äta måste man ju, så jag fick i alla fall stanna uppe och äta. Sedan måste man ju titta på Idol också. Men Idol tar hela kvällen. Inte nog med att det håller på hur länge som helst först. Sedan måste man hålla sig vaken tills man får veta vem som åker ut också.


Så nu har jag borstat tänderna, bytt om till nattlinne och lagt mig i sängen med TV:n på. Jag ska göra vad jag kan för att inte somna innan jag får reda på resultatet. Men det känns redan nu som ett slöseri att vara uppe såhär sent, en kväll då man har velat sova sedan klockan sex. Tänk vad mycket roligare jag hade kunnat ha om jag hade gått och lagt mig för två timmar sedan, och vaknade två timmar tidigare imorgon. Men nu är det som det är. Jobbigt!


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards