Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Erica - 30 oktober 2009 18:45


Jag är bäst på CAD! Eller, ja, inte bättre än Totte då. Och förmodligen inte bättre än någon av alla som jobbar med det. Men jag är bra i alla fall. Eller snabbupplärd kanske man kan säga. Jag har inte hållit på tillräckligt länge för att hinna bli bra.


Totte visade mig lite som han hade ritat i 3D idag. Sedan fick jag göra en av uppgifterna som hans klass jobbar med nu. Det gick riktigt bra. Han tyckte att jag var duktig, och det tyckte jag också!


Det är så fullständigt onödigt för mig att vara bra på CAD. Jag kommer aldrig att få tillfälle att använda det i verkliga livet. Men det är väl som allt annat jag är förvånansvärt bra på. Jag är bättre än alla andra amatörer, men jag är sämre än alla proffs. Fullständigt oanvändbart!


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards