Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Erica - 9 oktober 2009 18:45



Delisious side dish!


Av Erica - 9 oktober 2009 17:30


Jag har varit oerhört trött den här veckan. I och för sig har det hänt mycket och jag har jobbat hårt, men jag tycker ändå att jag borde känna mig hyfsat pigg när jag har fått sova mer än åtta timmar. I natt fick jag åtta timmar och natten innan hela nio timmar. Ändå var jag så trött på jobbet idag att jag bara gjorde klart det viktigaste på slutet och gick hem tidigare. Det är ju ingen idé att vara kvar när jag håller på att somna.


Varje gång väckarklockan har ringt den här veckan, förutom morgonen i Umeå, har jag snoozat och knappt trott att det är sanning att det är dags att gå upp. Det har känts som att klockan har ringt och väckt mig mitt i natten, fast jag har sovit åtta timmar när den ringt. Efter många snoozningar har jag motvilligt tvingat upp mig och sedan sovit istället för att plugga på bussen. Jag tycker inte alls om det. Det är mycket roligare att vara pigg. Men när det inte ens hjälper att gå och lägga sig i tid så vet jag inte vad jag ska ta mig till.


Faktum är att jag tror att jag är sjuk. Det känns faktiskt lite som att linserna vill ut, och jag tänker inte helt klart. Men mamma säger att jag inte får bli sjuk förrän tidigast på söndag för hon, jag och min syster ska till Stockholm i helgen och sova på hotell. Tyvärr vet jag att det inte brukar gå att låtsas vara frisk. Jag får helt enkelt sova minst åtta timmar i natt med, och hoppas att det hjälper den här gången.


Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards