Alla inlägg den 7 november 2009

Av Erica - 7 november 2009 19:15


Nu vill jag inte sakna Totte längre. Nu vill jag inte vara i Uppsala längre. Nu vill jag åka hem, och stanna hemma tills jag, som ett undantag från det vanliga, åker och hälsar på mina föräldrar igen, eller som ett undantag jobbar en vecka på en annan ort.


Nu vill jag ha tillgång till alla mina saker. Nu vill jag ha utrymme att sprida ut mig hur jag vill utan att det skapar problem. Nu vill jag sova i min egen säng. Nu vill jag ha Totte nära.


Nu vill jag kunna skapa en vardag som baseras på mitt eget liv. Nu vill jag ha gångavstånd till mitt gym igen. Nu vill jag kunna cykla till Konsum. Nu vill jag väga mig på min egen våg. Nu vill jag titta ut genom mitt eget fönster.


Nu vill jag ta tag i min egen oordning, som ska ner i källaren. Nu vill jag orda min och Tottes ekonomi med ett besök på banken i Göteborg. Nu vill jag leta lägenhet och till slut flytta.


Nu vill jag ha något som inte känns tillfälligt. Nu vill jag fortsätta mitt liv med min älskade underbara Totte.

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards