Alla inlägg den 22 november 2009

Av Erica - 22 november 2009 13:30


Nu ska jag alldeles strax åka till Hässleholm i jobbet. Jag behövs där minst några dagar, kanske hela två veckor. Det känns jättejobbigt att åka nu när jag precis har flyttat hem till Göteborg och Totte igen. Men jag har väl inget att välja på.


Valdemar ska få bo med Totte den här veckan. Han ska inte behöva åka runt något mer nu. Men jag kommer att sakna honom jättemycket. Precis som jag kommer att sakna Totte jättemycket! Valdis däremot kommer kanske inte att sakna mig så mycket. Han har redan gjort sig bekväm i Tottes datastol.



Det ska bli intressant att se hur roligt eller tråkigt det är att bo på hotell. Jag ska ta med mig böcker, och jag har min jobbdator, men jag tror inte att jag kommer att ha något Internet. Förhoppningsvis finns det TV. Mobilen har jag ju också, för långa samtal med Totte. Sedan hoppas jag att jag kan jobba ganska många timmar om dagen så att jag slipper ha så mycket fritid. Vi får se hur det går. Nu måste jag i alla fall packa!

Presentation

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Omröstning

Ni som har egna bloggar: Vilken månad har ni mest besökare?
 Januari
 Februari
 Mars
 April
 Maj
 Juni
 Juli
 Augusti
 September
 Oktober
 November
 December

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards